سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لایت باکس

لایت باکس‌ها نوعی از سازه‌های تبلیغاتی میباشند که که در مدل‌های مختلف به دو صورت لامپ‌دار و بدون لامپ طراحی و تولید میشوند.

لایت باکس‌ها دارای یک فریم یا قاب هستند که از متریال‌های مختلفی در تولید آن مثل آلومنیوم، پلکس گلاس و ام دی اف استفاده میشود.

تولید این تابلوها به این صورت است که محتوای تبلیغاتی برروی بنرها و استیکرها چاپ میشوند سپس این بنرها روی یک طلق یا پلکسی گلاس چسبانده میشوند برای اینکه دوام این تابلوها بالا رود روی آنها یک شیشه قرار داده میشود و سپس داخل قاب لایت باکس قرار میگیرد. 

این تابلوها به دلیل نورپردازیی که در آنها صورت میگیرد مورد محبوبیت زیادی قرار گرفته است و این نورپردازی از طریق نوارهای لامپ LED در پشت قاب لایت باکس‌ها انجام میگیرد.

تابلوهای لایت باکس تاثیر زیادی برروی جذب مشتری و افزایش فروش شما دارد. پیشنهاد ماه به شما این است که برای سفارش تابلو لایت باکس از گروه تخصصی تبلیغاتی کمک بگیرید تا بتوانید علاوه‌بر داشتن یک کار باکیفیت یک طراحی بسیار خلاقانه داشته باشید.

جاوید چاپ یکی از متخصصی حوزه چاپ و تبلیغات میباشد که بطور حرفه‌ای و با بکارگیری مهندسین خلاق و ماهر گرافیکی انواع خدمات چاپ و تبلیغات را ارائه میدهد.

بهتر است برای سفارش یک تابلو لایت باکس خاص و زیبا که بتواند تاثیر بسزایی رو ی جذب مشتریان شما داشته باشد به جاویدچاپ مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان جاوید میتوانید از طریق وبسایت ایشان اقدام کنید.

لازم به ذکر کلیه خدمات این گروه با قیمیت کاملا اقتصادی و باور نکردنی ارائه داده میشود.